maandag 1 december 2008

ding 23



YESSSS! ik heb de finish gehaald en geef me zelf een schouderklop.
in het begin vond ikhet lastig en was bang dingen fout te doen.gaandeweg kreeg ik er steeds meer handigheid in en begon het een uitdaging te vinden.
een eigen weblog maken vind ik wel leuk,vooral foto's en plaatjes bewerken/knippen en plakken.
met enkele collega's om de week op colmschate aan het werk gegaan om de continuïteit er in te houden en elkaar te helpen daar waar het nodig was.
wat ik handig vind is Delicious:alles bij elkaar en overal te openen[10]en documenten delen[13].dit passen we al toe op colmschate.
podcast en video is een leuke opdracht om te doen[15/16].je boekenkast vond ik wel leerzaam[18].aquabrowser[21] en bibliotheek 2.0[22]daar heb ik veel in rondgekeken/bekeken en uitgeprobeerd.je moet alle handigheidjes die heb heb geleerd wel bij houden/noteren!!!
23 dingen is voor mij zeer tijdrovend geweest maar ik ben wel weer een ervaring rijker.
coaches en collega's allen hartelijk dank voor de helpende handen.

7 opmerkingen:

Jimmy23 zei

Gefeliciteerd... met het afronden van Ding 23... Ge-wel-dig!!!

... oh ja, er komt nog één Ding aan in januari... maar dat hoor je nog... wat mij betreft heb je het dubbel en dwars gehaald. Helemaal TOP.

Gr. Jim

vrede zei

Van harte gefeliciteerd!!Ben jij de eerste die alle 23 dingen gedaan heeft?
Groetjes van Vrede (wie ben ik?)

angel zei

We hebben het gehaald. Ben trots op ons. Wat gaan we nu doen op maandagmorgen?

Gea zei

Dank je wel Loesje, jij ook gefeliciteerd. We hebben ons er dapper doorheen geslagen de afgelopen maanden. En wat hebben we nu een vrije tijd...GHID

vrede zei

Bedankt voor je reacties, je houdt me wel in de gaten zeg. Ben vandaag druk geweest. En wat voor filmpje wou jij van mij maken??

truustm zei

Hallo Loes

Van mij ook nog gefeliciteerd met het behaalde resultaat. Wat heb je trouwens mooie foto's op je blog staan.

Truus

irma zei

He die loesje jij ook gefeliciteerd, wat attent van jou. Hou je alles bij. Nou leuke plaatjes het lijkt wel een beetje op Don Lawrence de tekenaar?
Doe je nu nog veel dingesen?
groetjes van mij