zondag 28 september 2008

ding 9

even iets over de 8 dingen die ik tot nu toe heb gedaan.
de introductie had ik gemist i.v.m. vakantie dus alleen een Weblog gemaakt met inhoud
vond ik best lastig [niemand om een helpende hand te kunnen vragen]
toen kregen we RSS en RSS FEEDS .met hulp van jim ging dit wel maar ik ben vergeten
alles te noteren dus helaas ben ik het alweer kwijt! ik denk ook niet dat ik in mijn vrije tijd
hier iets mee zal doen .
Flickr ontdekken en bewerken was wel geinig om te doen maar ik heb mijn eigen programma
als ik met foto"s aan de slag wil[MGI]
Online foto"s bewerken heb ik ook uitgeprobeert , was vergeten ze eerst op te slaan
maar oefening baart kunst .
als ik alle opdrachten/oefeningen wil doen heb ik aan 1 uur per ding echt niet genoeg
er gaat nu al te veel vrije tijd inzitten [ben geen P.C. mens]
de termen hoor ik niet meer/minder en ik kijk ook niet met een andere blik rond op het web ,
want ik kijk nauwelijks .

1 opmerking:

Jimmy23 zei

Loes,

Wat ik ervan heb gezien heb je al de nodige tijd besteed aan de diverse dingen en als geen pc-mens toch maar weer nieuwe dingen geleerd. Komt in de toekomst misschien nog van pas.
"Ga vooral zo door" ... zou Barry Stevens gezegd hebben...

Jim