maandag 6 oktober 2008

ding 12

spelen in de zandbak!!! nou ik ben[vandaag alweer] minstens een uur in die bak wezen hangen maar ik krijg het niet voor elkaar om een stukje toe te voegen . jammer dat veel van de teksten/uitleg in het engels zijn. PBwiki Tour heb ik meerdere malen bekeken maar dit verhaaltje ging me te snel en ik vond het niet erg duidelijk .misschien ligt dit wel aan mij[het zij zo]

krijg meerdere malen een foutmelding bX-pier7a op mijn scherm en kan op dat moment niet het bericht publiceren automatisch opslaan mislukt ook
ra ra ,wat is hier aan de hand

2 opmerkingen:

Jimmy23 zei

Michael,

De melding BXpier etc. zegt mij niets. Als ik de volgende keer in Keiz. ben kunnen we misschien nog even in de zandbak spelen, ok?

Jim

angel zei

Micheal,
Dit bericht heb ik ook gehad, toenik wat wilde publiceren. Weet je al wat de oorzaak is?
angel